بیمه درمان تکمیلی انفرادی بیمه تعاون

بیمه تعاون درحال حاضر با بیش از هزار مرکز درمانی در ایران شامل بیمارستانها ، درمانگاه ها و مراکز تشخیصی قرارداد همکاری دارد لیست این مراکز در سایت اینترنتی بیمه تعاون قابل رویت است .
بیمه درمان تکمیلی انفرادی بیمه تعاون

در کنار بهره مندی از روزهای شاد و خوش زندگی پیش بینی راه کارهای رفع مشکلات روزهای تلخ و ناخوشایند لازمه یک زندگی شایسته است هیچکس قادر به پیش بینی وضعیت سلامت خود یا خانواده خود در آینده نیست در هنگام بروز بیماری یکی از بزرگترین معضلات بیمه شدگان هزینه های گزاف درمان است بیمه تعاون با ارائه پوشش درمان انفرادی تلاش نموده دغدغه هزینه های درمان را از دوش بیماران و خانواده ایشان که به هر دلیل نمی توانند یا نمی خواهند از خدمات بیمه درمان گروهی استفاده نمایند بردارد. در این بیمه نامه پرداخت هزینه های درمانی ناشی از بیماری و حوادث طبق شرایط بیمه نامه تعهد می گردد البته هزینه درمان بیماریهایی که منشا آن به قبل از صدور بیمه نامه برمی گردد قابل پرداخت نیست. در بیمه انفرادی تعاون انجام آزمایش برای همه متقاضیان الزامی نیست بلکه پس از تکمیل پرسشنامه پزشکی و بررسی وضعیت جسمانی متقاضی ، بنا بر شرایط ممکن است نیاز به انجام آزمایش باشد تا مشخص شود آیا فرد می‌تواند از خدمات بیمه تعاون استفاده کند یا خیر .

 

موارد تحت پوشش بیمه تکمیلی انفرادی
تعهدات و پوشش‌های بیمه درمان تکمیلی انفرادی تعاون به صورت دسته بندی زیر ارائه می‌شود که سقف تعهدات در هر طبقه از دسته‌بندی بر اساس طرح انتخابی و خریداری شده از طرف بیمه گذار متفاوت است،

 

جدول طرح های درمان خانواده (انفرادی)

جدول طرح های درمان خانواده (انفرادی)

جدول حق بیمه طرح های درمان خانواده(انفرادی)

جدول حق بیمه طرح های درمان خانواده(انفرادی)

 

مشاهده و دانلود فایل های مرتبط

ارسال نظر